.

.

niedziela, 10 sierpnia 2014

Kudły szkockie

Mam za sobą dzionek pełen wrażeń. 
Całe szczęście lepsze przyćmiły te gorsze.

Prawie 300 km za kierownicą, w tym powrót w deszczu okropnym, zbłądzenie w Wałbrzuchu- który wypączkował, a raczej znowotworzał w objazdy i remonty, paść nie mogłam, bo Absorbery do 22:30 hulały.

Dzień gorący, dzień burzowy.
Przepraszam pana w ciężarówce, na odcinku drogi  381, na odcinku niemal 5 km w kierunku Nowej Rudy, że jechałam wolniej niż ustawa przewiduje.
Czułam pański jad na karku, ale po ostatnim ślizganiu Foxiuniem, dopadł mnie lekki lęk i musiałam...Wybacz!


Całe to wszystko co męczące i złe, zniwelowały widoki, powietrze bez omłotów i piękne oczy, spod zasłony dłuuugich rzęs.....bydła highland cattle.

"Paczyłam", "paczyłam"....

Niuniek

"Napaczeć" się nie mogłam....

Się gapią

Koźlaki w natarciu

16 komentarzy:

  1. Chce mi sie do lasu, chocby popatrzec na grzyby, zdjecia popstrykac, zaczerpnac pelna piersia swiezego powietrza, przejsc sie...
    Eeehhh, do kitu to wszystko... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie jeszcze, będzie- i siły i zdjęcia do popstrykania :)

      Usuń
  2. Oj ten samotny futrzak jest niesamowity! Takiego pieknego byczka, bo to chyba on nie widzialam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już myślałam, co Cię nie ma. Dobrze, że to lepsze przyćmiło .
    O matko, jaki Niuniek cudny !
    Grzyb też niczego sobie .
    A jakie widoki !

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, i ta ślicznota wyrośnie na takiego bawoła???
    I koźlaki! U nas najmniejszej na to szansy przy tej suszy:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tam pięknie! To okolice Wałbrzycha?
    Szkoty super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne widoki i cudne krówki, też nie mogłabym się napaczyć:) Ten cielaczek wygląda jak pluszowa maskotka do przytulania:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jak mój Zbynio, ale jaśniejszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to?? Masz TAKĄ krowę??? Tzn. byczka?? One są śliczne, choć zagramaniczne.

      Usuń
    2. Miałam Mnemo. Teraz mieszkają sobie u pewnego P. i im też dobrze, a Zbynio urósł bardzo.
      Muszę chyba posta skrobnąć o nich.

      Usuń
    3. Fajne, ale krowy takie, że lepiej uważać. Podobno potrafią się nieźle pobić. Jak to ...baby? :)

      Usuń
    4. Dokładnie! Potrafią być niebezpieczne, gdy szaleją. Pewnie są wśród nich i jakieś spokojniejsze, ale ja takich nie znam. I raczej nie liczyłabym na to zbytnio. To duże (stosunkowo), silne, niezależne i bardzo sprawne (moje przeskakiwały ogrodzenie i bardzo szybko biegały) zwierzęta.

      Usuń
  8. Widoki przecudne. Kudłacz Niuniek niesamowity. Miłego grzybobrania i odpoczynku. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam takich popedzaczy drogowych i nic sobie z ich irytacji nie robie...a widoki i zwierzaki warte byly malych predkosci...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń